6 månader utan Blue!

Hej hej bloggen. Ni undrar säkert varför jag inte skrev typ "Hey alla mina älsklingar" eller något liknande. Det är för att jag inte ka rida Blue på 6 MÅNADER!!!! O.O Det fick jag reda på i måndags. Jag var fundersam för at blue inte ville svänga. Så jag bad Jennifer Poffi Darkbear om hjälp. Hon lärde mig att trotsa Bluehope. Jag trodde att han bara skojade med mig. Men sedan fick jag en veterinär chek av Elise Starrock. Först hittade hon en sten mellan skon och hoven. Sedan märkte hon att Daddy nafsade efter henne när hon undersökte ryggen. Sedan rönkades han och då såg hon en infekterad kota. Han opererades så nu kan han inte ridas på 6 månader.
 
 
Blues ögon!!!! <333333 <3333333333 Denna bild är tagen i FG för en vecka sen.
Har lånat Daddys mamma Dreamhope även kallad "Hoppe" 
 
 
/En Cat som saknar sin Daddy

Kommentarer
Postat av: Hanna Goldnight

:(

2012-08-31 @ 22:06:07 / URL: http://babyjumperss.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback