Uppdrag: Mr.Kembell, vad vill han?

Jag är hos Mr.Kembell:
-Nooo! :( Hmm...vad ska han göra? Och vad kan jag GÖRA!?
-Om han har gjort något med vårt ridhus ska han få! Jag är bra på att ge käftsmällar! xD
Hmm....vi får se vad han gör...om han gör något de vill säga! /Bella
Nästa dag
:
-Nooo! Det kan bara inte inne bära....
Klotter!!! Neeej! :(  Det låg skräp där också!      (Ridhus A)


Ridhus B Det låg skräp där, och klotter var det där också! ;(
Ja, det gjorde jag såklart.
Gissa hur långt det tog....3 TIMMAR!!!
(Fick lov att hemta sakerna först hos min syrra, undra hur henns tvilling Linn har det nere i ridhuset!?)
Städat....
-Vadå för plan?/Bella
-Planen är..../Tyra
Nu snabb spolar jag! xD
Nästa dag:
-Ja! Jag ska hemta hunden Techno. /Bella
Klart han får hälsa på Techno! Det är ju klart! <3
Jaa, klart jag tar med honom till riduset! Han är ju min eller ja, Cecilias också, eller HELA FAMILJENS! Men mästs Tyras!
Söööt!<3
Snart framme!
Framme!
-Ha det toppen Techno! /Bella
-Han trivs STORT syrran, var inte orolig! xD
Ok, skynda dig Tyraaaa! :) Hehe...O.O
Dagen efter:
Då ska vi se om Techno gillar den! <3 Hmm...hoppas hoppas!
Mat och vatten fick han också av mig! :)
Ååååå....en gåva, till MIG!? Jag fick ju tråts allt en hund! En till gåva!
Ett schabrak!! WOW! o.O
Tack Baronessan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback