Hopptävlingen blev lyckad!

Hopptävlingen blev riktigt lyckad! :)
Vi började hos min och Ciccis mamma Judy.
Har inte hjälpt mamma idag! Haha! xD Det kan du se på bilden.
Selena ville vara med! Såklart fick hon vara med! Bara kuligt! :-d
Starten gååår! Dem andra startar ca 1 sekund efter mig!
Karla och jag leder, sedan kommer Selena sedan kommer Cicci.
(Fick lov att sudda mitt namn! Jag var ju domare!):-d
Grattis Karla!! Du får bestäma fika! :)
Grattis Cicci!
Selena grattis! Men vart är hon?
Ja men vi fortsätter upp till fika platsen, Karla visar vägen.
Jag och Cicci tappade bort Karla, vi bestämde oss för att mötas vid slottet.
Selena sms:ade mig och frågade vart vi va, hon hade ramlat av och gjort illa sig.:bigeyes:
Men hon kom till slottet ändå! :)
Vi fortsatte alla 4.
Vi travade ner till moorland, undra VART vi ska fika!?
Jaha! Ska vi till FP?
Jaaa, det verkar som det!
Stranden! Aha! ;)
Haha! Ser ni? Alla säger hej samtidigt! Alla ler! :)
Hej då! Ha det bra!/Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback