Hejsan svejsan!

Hejsan svejsan på dig!

Vi heter Ellen Sealand, Bella Seaside och Cecilia Mclee.



Min och Cecilias mamma är Judy som bor på Silverglades hästtransportcenter!
Våran pappa är Mario som bor i Mill Hill of Will.

Ellens pappa är Thomas som bor i moorlandsstallet och hennes mamma är ingen mindre ääään....Jenna!

Cecilia och jag har en lillebror som heter James...han jobbar i Fort Pinta. Och vi har en brorsa som heter Lance som bor i Silvergladebyn.

Cecilia och jag bor på Marleysbondgård. Ellen bor i moorland.

Cecilia och jag är Star Riders medans Ellen tyvärr inte är det.

Bella Seasides häst heter: Lovediamond

Cecilia Mclees häst heter: Goldflower

Ellen Sealands häst heter: Bluehope

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback